Pages

Tuesday, February 15

Kerja Yang Buat Orang Sakit....

Sejak kerja kat Doc.Cont sudah berpindah tangan, aku selalu amik cuti sakit a.k.a MC. Ngaaa....nape agaknyer ekh? Dulu, masa miss NA keje doc.cont pun dia selalu cuti sebab sakit, antaranya migrain, sakit pewot, dan paling tragis hypertension!!! wooo....leh sakit cam tu..abeh lh aku. Semalam 14 February officially aku amik alih tugas2 Miss NA. Dan hari ni aku MC sbb semlm gastrik teruk, muntah sampai lembik badan aku. Sampai ada sumone yg ckp "aik, baru sehari naik jawatan, dah MC"...ngee...aku bukan suka2 nk sakit. Bagi aku kerja Doc. Cont agak mudah bila dh faham flow, dh tau function sumer...tp, still aku tensi ngan kerja aku...status di FB untuk hari ni.."kalau di takdirkan sy kaya suatu hari nnt, sy pilih untuk jadi suri rumah sepenuh masa"...ha..boleh gitu? InsyaAllah....aku kena kuat smgt sblum jd kaya nnt.

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...