Pages

Wednesday, February 23

Should i go?

Sakit kepala lagi, sejak keje Doc. Cont..selalu sangat aku sakit kepala. Nak kata kurang tidur, tak jugak sebab aku selalu akn pastikan yang aku ckup tidur setiap hari untuk mngelakkan aku stress sebb tk ckup tidur. Aku risau kalo aku ada sakit lain. Kalaulah satu hari nnt aku pergi dari company tu sebb dpt offer lain...Incik bos boleh let me go tak?...Tak sanggup uols...hari2 keje stress. Aku ni jarang nk marah org pun leh tertinggi suara sbb stress. Kerani aku tu pun mcm dh takut nk tegur aku. Sorry lah dik oiii, awak kacau akk slah time. ngeee....

Kerja aku sekarang mmg ada sikit sama ngan pengajian aku..Itupun cuma 20% mungkin dari segi pengurusan maklumat. Tp, kalo nk implement semua yg aku belajar dulu mungkin tk dpt semua kot. Assistant aku harap kalo boleh aku tk pergi tggalkan dia..dari company tu..Adeh kak..tolong jgn halang saya. Sy masih sayang keluarga. Sy cuma takut, jika sy dh berkeluarga, dn sy masih disini, stress keje menghalng sy menjadi yg terbaik dirumah untuk anak2 dan suami..

Jika diberi pilihan wang bulanan ribuan ringgit setiap bulan sekalipun, tp harus berkerja dalam tekanan, atau gaji yg sederhana tp kerja dlam keadaan gembira. Sy tetap pilih yang kedua. Mmg org akan kata, alah bisa, tegal biasa. Lama2 dh mahir, tk stress lagi keje situ. Ntahlah, maybe, mungkin. Sekarang ni pun aku dh tk byk masa untuk Mr. Teddy. Sorry sayang....

Should i go??????

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...