Sunday, February 27

Hek3....Umah dah siap hias....


Sepanjang hari ni keje aku ialah menghias rumah...bukan rumah betul, rumah alam maya. Blog aku berubah wajah lagi, tp rasanya aku mmg serasi ngan warna hitam..macam2 sudah ada disitu..harap2 viewer aku tk juling mata baca blog aku...blog ni wujud dah setahun lebey rasanya..kewujudan blog ni atas sebab aku nk segala pengalaman idup aku di abadikan dalam bentuk yang mudah nk cari balik selagi aku tk delete blog aku ni...mungkin bila aku dh tua nnt, anak cucu aku boleh baca coretan aku ni. Harap2 blogspot tk bangkrap...hik3..(cabul btul mulut).Bukan untuk anak cucu je, bakal suami aku pun tk pernah baca blog aku ni..dia malas nk baca2 ni...Incik Teddy...sy harap awak baca lah ea...repekan sy kat blog ni..chill..hari ni nk rehat2 je..esok keje lagi...


No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...