Pages

Sunday, January 16

Kayangan.....Tolong ingatkan aku...

Apa kesinambungan dua tajuk diatas? Kayangan same maksud dengan paradise, satu tempat istimewa yang dapat capai segala impian dalm hidup...mungkinkah? Kenapa tetiba wat entry camni? Tadi, baru abis tgk cite KAYANGAN lakonan Fazura ngan Tengku Zacky. Cerita ni mengingatkan aku tentang anak raja yang pernah aku kenal beberapa tahun dulu...lama dah ceritanya. Sampai sekarang aku tak tau dhh khabar terbaru anak raja tu. Mungkinkh dia masih igt aku lagi, seperti mana aku masih ingat dia. Last news 2 tahun lepas ialah dh kawen dan ada anak.Tiba2 je teringat..nk tahu kisah dia...ikuti e-novel sy.


Tolong ingatkan aku...sebuah lagu Ana Raffali yang menang AJL baru2 ni. Lirik dia mambawa maksud mendalam...Let's check it out..

Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku
Kisah kita...

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...