Pages

Monday, March 30

29's blings...aku di tag lagi

1.Bekas kekasih saya adalah :
:: Wan Rofiza Wan Johar

2.Saya sedang mendengar :
:: Bunyi kipas kat bilik saya

3.Mungkin saya patut :
:: Tido...kepala sy sakit

4.Saya suka :
:: Ketawa

5.Sahabat-sahabat baik saya :
:: Najib...yuyu...paah

6.Saya tak paham :
:: nape mesti 'dia' citer sumer tu kat saya

7.Saya kehilangan :
:: idea untuk wat asement

8.Ramai yang berkata :
:: penatnya (sbb smlm baru balik camp)

9.Makna nama saya :
:: Kegembiraan yang satu

10.Cinta itu adalah:
:: MAgik....

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: Termenung (nape tu?)

12.Saya akan cuba :
:: wat pe yg sy tk dpt wat smlm

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: sampai bila2

14.Telefon bimbit saya :
:: penghubung kasih saya

15.Bila saya terjaga dari tidur :
:: mesti tgk nset...pasti ada msg dari MR. NAJIB

16.Saya paling meluat apabila :
:: org pura2 baik ngan saya
17.Pesta/Parti adalah :
:: satu mende yg sangat sy tk berape nk minat

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
:: hamster sedara saya

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
:: 19 tahun

20.Hari ini :
:: nk kn siapkan asement metadata

21.Malam ini saya akan :
:: wat diskusi

22.Esok pula saya akan :
:: gi kelas cm selalu..then, nk pergi tgk pameran Jepun kat lebri

23.Saya betul2 inginkan :
:: berumah tangga dalam tempoh 3 tahun lagi ( hahahahahah)

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
:: gelap sket tp msih ceria

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
:: shoppng complex le tntunya..

26.Makanan Barat atau Jepun :
:: jepun..nyummy

27.Bilik yang terang atau gelap :
:: samar2.. (tidak mnjwb soklan)

28.Makanan segera adalah :
:: bila teringin jew

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: “tkde pape pon”

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...