Tuesday, February 24

ReLease Tension...





22 feb 2009: jam 9 pagi kami bertolak ke Ulu Yam ..mandi air terjun..seronok tu..lama dh tk mndi air sungai ni...ketaq lutut..sejuk wei!!!..malas ar nk merepek byk2 kan..biasalah..kalo gi mndi2 ni, tak sah kalo tk lapo..tapi kami cuma mkn
ringan2 jew...keadaan disana tak mengizinkan kami makan berat2..so, kami wat keputusan Makan nnt je la...hanya berbekalkan roti, cekedis ngan air..melantak lh kami..gambar2 ni sumer tyme kat sana..

sesudah tu kami pon naik lah bila kulit dh jd mayat beku...terketar2 kesejukan hehehhe...terus gi cari tempat nk salin2 baju..sbb tmpt tu mmg tk seswai nk salin baju...kuang2..kami berhenti kat stesen minyak untuk solat dan touch up mana yg patut, pastu gi lah kami ke sunway dlm keadaan ujan lebat...huhu..tp bukan aku lh yg drive..sampai kat sunway, igt nk tgk citer GENG..tp mlgnya, waktu mnonton utk masa yg terdekat dh sold out...tp sempatlah aku snap segambar kt depan TGV tu...wat kenangan..

dh tu kitorg gi je lah mengisi pewot yg lapo sesgt...kat KFC..penat lh nk citer byk2...last2 kitorg tk beli pe pon kat sunway tu...sumer dh penat dan ngantuk...huhu nk balik...sampai balik kt s.alam dlm kul 6.30 ptg...tu jew 4 now..


No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...