Pages

Tuesday, February 24

Fever....



aduyai....bgun pagi2 kepala dh tk leh angkat...penin siot...cam batu...rasa dahi...demam ke aku ni???semalam mmg rasa laen dh...rasa cam sengal2 je badan aku ni..terpaksa gak aku gagahkan diri gi print asement metadata kat kandang sebb ink printer aku dh kiok...tp mmg tk dpt gi kelas lew pagi tadi...tk dpt jumpe en.hensem..tp tk pegi pun mmg tkpe..kelas dibatalkan..antar asement je..hu..aku telan ubat..pap..tido sampai pengsan, tak sedar pape, bgun2 je dah kul 12.45 ptg...erm..tiba2 tepon bunyi...my ex call..huhuhu. bila bgun rasa cam dh ok sket..lega..sebabnya aku ada test petang ni..kalo aku masih ting tong..bgaimanakah utuk ku pergi test???? update blog jap..pasni nk selak sket2 notes...tata...

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...