Pages

Saturday, February 21

Aku RiNdUkAn dia....


Bangun pagi ni, selepas solat subuh, aku buka tingkap bilikku, erm..udara pagi yg nyaman menyapa bersama seiringnya kicauan burung keluar mencari rezeki...aku masih disini...mengenangkan dia yg aku tak tahu berada dimana, sihatkah dia, bahagiakah dia bersama hidupnya kini, tanpa aku mengiringi setiap langkah hidupnya menempuh duka yang lalu..aku masih harap aku masih berpeluang bertemu dengan insan itu, maafkan diri ini kerana mngenepikan perasaan mu, adakah cinta tanpa wajah itu wujud???adakah cinta pandang pertama itu ada???namun aku ttp redha dengan ketentuan Ilahi, perpisahan mgkin ada hikmahnya, mgkin hari itu pasti akan tiba, tapi adakah pertemuan itu akan sama seperti permulaanya???Kehadiran kamu bagai kilat, sekejap menyambar tetapi lukanya terasa hingga jauh di dasar hati, andai kamu terbaca nukilan ku ini, cari lah aku...sebagai teman, sebagai org yg pernah kau kasihi...ku hanya ingin tahu kau tetap bahagia walau tiada aku...aku percaya, sidia kini mampu juga menilai kasihmu seperti mana aku mencintai kamu....aku juga ingin kau tahu aku juga bahagia seperti yang kau harapkan bersama insan yang sangat menyayangi aku sebagaimana kamu...dan aku juga bahagia bersamanya...kembalilah teman andai aku masih berada disitu....

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...