Pages

Wednesday, May 4

Annoying...

Hari ni bangun awal sebab nk siapkan report yang bos nk pagi ni...nk wat semalam nagntuk yang amat. Aku rasa sejak aku kerja dah 9 bulan ni, penat lagi otak aku dari badan. Paling aku rasa nyampah menghadap muka engineer belagak bagus kat company aku tu (eceh, company aku ke?). Nape lah manusia cmtu leh wujud kat tempat kerja aku. KO HENGAT KO BAGUS????

Aku rasa annoying dengan beberapa perkataan ni yang bagi aku kebanyakkan orang suka guna
1- please do ASAP
2-URGENT
3-Please act soonest

Kalo dh send email tu, tk yah mention mende tu urgent ke, ASAP ke hape ke? EMail tu memang media tuk kerja URGENT, ASAP, ACT SOONEST. Kalo tk urgent, tkdenya nk guna email tu. huh! saje pepagi nk lepas geram...Sakitt hati..Seb baik bos aku paham...DIa kata wat tak tau je ngan makhluk tu. DIa memang selalu rasa dia bagus.

kepada makhluk tersebut...even aku wat keje yang kau rasa lambat tu...URGENT sgt. Call aku lah!!! Takkan setiap inci kerja aku, aku nk report kat kau...Kau bukannya bos aku pown. Ada paham?

You SO OVER!!!
aku rasa mcm nk wat cm kt atas tu kat bilik meeting....hahahahah

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...