Pages

Friday, June 18

::MY Colours::

hari ni aku wat interview...itu pon kalo boleh di panggil interview...mcm review lah mngenai diri aku through some colours which are
putih < pendiam >, biru < jujur >, merah < panas baran >, hijau < peramah >, ungu < comel >, pink < nakal >, hitam < sombong >, coklat < funny >, kuning < manja sangat >, oren < menarik >, kelabu < pandai jaga at org >, dan jingga < brutal >

aku minta mereka (cikgu acan, sahar, najib, elly dan zateng) untuk beri 5 warna yg seswai dgn personaliti aku dari pndgan mata mereka...tp nape tya 5 org je? sbb...sbb ape ek...sbb aku mls nk sms reramai, hahahah...

dan berikut adalah keputusannye
1. hijau
2. ungu
3. pink
4. kelabu
5. oren
6. putih
7. biru
8. kuning
9. jingga

hahahah...apsal byk sgt ni...erm..biaslah..lain org, lain pndangannyer kan..tp turutan tu bukan ikut mana view yg byk..aku taruh je pandngan org tntg personaliti aku...FYI jingga tu satu undian je...mknenyer aku tkdelh brutal sgt...hahahah

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...