Pages

Friday, June 4

Driving oh driving....


tin...tinnnn
hik..hik...kengkunun bunyik hon kete lew kan...hahaha...sbnrnyer aku neves nk test JPJ mggu dpn..yelah aku ni jenis gelabah, tk leh rasa neves sgt, nnt apa yg aku buat sumer tk jd..mgkin kalo org len tk kesah sgt, sbb dh biasa driving, just amik kelas untuk dptkan lesen tu..bg aku yg mmg kaki bangku ni...pertama kali aku memandu adalah pada hari ke-2 aku gi kelas driving...ksian tul..ksian cikgu2 yg ngajar budak lengai cam aku ni...hahahah...maaf ye cikgu2 sumer...org belaja sebulan je,,aku belaja dekat 3 bulan masih teragak2 dan tk confident...tkpe insyaAllah aku akan buat yg terbaik...

kalo lh aku byk duit, aku hire je sorang driver antar aku ke sana ke mari..huhuhu...tp hidup kena realistik, jgn plastik, dan kena survive, supaya kiter jd org yg bersyukur sbb kiter dapat rasa nikmat bila kiter dpt buat sumthing yg kiter rasa susah sblumnyer..btul kan? aku hengat lh kan, lepas dah ader lesen ni, aku nk bawak keta auto je...aku mls lh nk men clutch tu, leceh (ataupun sbnrnyer aku mls) hahahaha.

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...