Pages

Monday, March 28

Nak Nanges dah ni.....


My new Kazumi a.k.a my new stuff sudah bertapak dirumah? Mende alah pe yang aku beli tu? HUHUHU....Phone Baru!!! SE Aino...dh lama idam sejak dia mula berada dipasaran...sekarang baru dpt beli...itupun aku dh abis duit belanja bulan ni sebab beli mende alah tu...hik3...tkpe2 bulan ni je aw....tp nape rasa nk nges ek...? nk gelakkan diri sendiri pon ada....masa beli tk nk check...dh smpi rumah baru nk check betul2...ngeeee...setelah mengodeh phone baru tu baru aku pasan...dia tkde front camera....cmne aku nk video calll...mungoks...tu je lh cara aku leh tatap muka buah hati aku...nnt bila wat video call...aku leh tgk muka dia...dia tk leh muka tgk muka aku...aku nk bg dia tgk muka aku....aku tk leh tgk muka dia....sangat mungoks....tp sudah beli....nk tukar ngan phone lain...tk minat...cmne ni...mmg function dia lebih byk dari phone yg ayah bg tu...tp, this lack dia yg wat aku rasa benggang...smpai tk leh tido dibuatnya....biadap!!! hahahah....ayah aku nk balik phone dia...so, skrg aku dlm proses memindah data2 sepatutnya ke phone baru...hik3...tp aku kena positif....pakai dulu phone ni....nnnt baru cari model lain....smlm minat gak ngan vivo tp music dia plak tk best.....SE ni aku minat sound music dia...mantop!!!! gmbr pon cntik je....tkpe2....sabar je lh...



No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...