Thursday, October 6

Mujse Doste Karoge?

Bolehkah kita ada perasaan sayang lebih dari seorang kawan terhadap kawan lawan jenis kita, sedangkan kita sudah ada kekasih hati. Apa maknanya tu?
Kita anggap dia kawan tapi bila dia ada kekasih, kita rasa cemburu, bila dia bertunang, kita rasa dia dh buang kita dan bila dia dah nikah, kita rasa macam putus cinta. Tak nak cakap ngan dia lagi, tak nak dia cari kita lagi.

Macam tu ke kawan, sedangkan kita mengaku kat kawan kita tu, kita sayang dia macam kawan2 lain. (mulut ckap lain, hati sebut lain)...Kita masih mahu tahu tentang life dia walaupun kita rasa sakit sangat dia bahagia ngan orang lain. Patutnya tak boleh macam tu kan...kawan sejati akan bahagia, bila kawan baik dia bahagia..dia juga sedih bila kawan dia sedih....MUJSE DOSTE KAROGE?


Erm...suka tengok citer ni..touching2..

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...