Pages

Friday, August 26

Riang Ria Raya Riuh....




Salam reader2 tersayang ( ada pembaca ke blog aku ni? hik3) tak bape lama lagi kita nk raya kan3...persiapan raya aku tahun ni biasa2 aje. Macam tkde mood nak raya, nape ek?? Tahun ni pertama kalinya aku wat kuih raya, selalu tu mak yang buat, aku tolong-tolong je. Tahun ni kena wat biskut raya, dan juga sebelum balik melaka nanti nak siapkan 3 biji kek coklat pulak. Adeh3..

Adik pompuan aku dah sampai JB subuh td. Yeahoo!!! sonoknyer ada kawan balik...hik3.

Buat kengkawan, selamat menyambut hari raya Aidilfitri yang ke bape ek dalam idup korang?? Kali ke berapa sekalipun korang sambut raya, bersederhanalah, jangan sampai lepas raya, gigit jari sebab sakan sangat beraya. JImat!! Di kesempatan ini, nak mintak maaf juga pada sekalian pemabaca andai selama nukilan hamba disini ada mengguris perasaan (ayat tak leh blah!!)

Lagi...erm tahun ni nak beraya plus berwalimatul urus...bukan aku...kawan-kawan aku. Ramai pulak yang kawen time raya2 ni...adeh

end...SELAMAT BALIK KAMPONG BUAT AMALINA, SYAZWANA, NORSILAH, KAK LEEZ, KAK NAZ, KAK SAB, KELUARGA UNGKU CIK dan...(eh, byk plak, tak tertulis aku).

No comments:

Post a Comment

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...