Pages

Monday, July 18

Forgive Me....

Satu-satu semangat aku hilang....bertimpa2, smpi kekadang dh tk leh nk pikir ngan warasnya. Siapa kenal aku...? Tentunya yang paling tahu, my parents and family yang always sabar dengan kerenah anak pompuan dia ni...pendiam tp panas baran...ye...aku seorang yang panas baran...aku suka simpan perasaan, berdendam, niat untuk cuba melupakan, tp bila rasa hati tu dh tk terbendung, terluah dengan cara yang paling tidak disukai. Kesannya, banyak hati yang terluka...kesannya, i lost all the spirit yg ada dlm diri, sendiri rasa down sbb dh buat orang lain down...please forgive me for what i have been doing all the time with you...


Selalunya lepas marah, perasaan sesal bertimpa2, tp nasi dh jadi bubur, kena telan gak wlpun tk suka...dn pastinya perasaan ini kadang kala muncul dibenak, andai aku tiada, mungkin tiada yg kecewa. Astaghfirullah....semua ini sudah ketentuan..


Buat kekasih yang mencintai dalam diam sejak kamu 9 tahun, maafkan sy andai sy kasar, andai sy tidak mampu jd yg terbaik, andai sy tidak layak mengasihi kamu. Andai sy jd kasar, jgn lihat pada induknya, didikan mereka ckup sempurna, tp sy yang mencacatkan kesempurnaan itu. Sy tahu kamu sabar kerana itu kamu masih disisi.


Buat ayah dan bonda, sy juga tahu kamu menjeruk rasa menahan kerenah anak yang suka membantah, ampunkan sy kerana terlanjur kata. Maaf juga tk mampu ubati luka kalian, jadi ampunkan lah..,.Redhakan segala2nya..Doakan jua agar hati aku lembut tp masih kuat menahan dugaan.


Buat kawan2 dan juga sesiapa sahaja, andai terasa dengan gurauan ku, maafkan lah, sbb seringkali diri ini lupa, hati lain perlu di jaga, hati lain mudah terasa.


Mungkin, lepas ni, lebih baik aku diam, puasa pon nk dekat...lebih elok aku dekatkan diri pada Yang Esa. Moga Dia panjangkan usia setiap orang yang ku kasihi. Moga dia dekatkan hati ku padanya.


Andai tiada esok untukku, doakanlah untukku, ampunkan khilafku. Teruslah mengasihiku dan sedekahkan lah Al-Fatihah untukku....

1 comment:

  1. i forgive u..hehe. btw aku dh tukar domain baru..update link aku k http://wiszworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

leave your comment here k dear viewer and reader...luv ya!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...